Alla inlägg under juli 2008

Av Leia - 7 juli 2008 18:50

I helgen var det gatufest i stan, men eftersom vi bor 5 minuter till höger om stan så fick vi varje kväll lyssna på gratis konserter och det var inte så roligt när jag bara ville sola..


I fredags åkte vi till hussmor och hussfar ute på landet. Husse och matte säger att jag ska spendera en vecka där i augusti, men det kan jag aldrig tro på.


Jag sa åt hussmor och hussfar att stänga undan den där bråkiga korven som de kallar hund. Han bara skäller och morrar på mig och gör mig arg. Jag som annars är så fredlig!


Hussmor bjöd på smarrig lax och hussfar gosade med mig, sedan vågade jag mig iväg på egen upptäcksfärd. Jag roade mig ett tag med att reta korven som satt instängd i vardagsrummet medan jag fick röra mig helt fritt! Matte sa att jag var duktig som inte bara satt ovanför trappen och observerade som jag brukar göra.


Det finns en kattmat's plats och en mysplats förberedd åt mig.


Det kanske inte blir så farligt att bo där en vecka ändå?

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards