Alla inlägg under oktober 2008

Av Leia - 30 oktober 2008 20:33

Idag kom husse hem med något som jag verkligen trodde att jag ville ha!

Burken såg likadan ut som Tonfisk surprice burken (NAMNAM!) och jag blev så förväntansfull!!!

Jag stod och väntade och doften var underbar..

När skålen kom ner på golvet fanns det mest groteska där innuti, sardiner. Sardiner med mos. BLÄ!

Jag sniffade lite på den medan husse skällde på mig, jag fattar inte vad problemet är, det såg ju groteskt ut!

Jag skulle vilja se HONOM äta sardiner med mos! Bläbläbläurkochtvi.

Han måste uppfostras. Strängt.

Jag väntar nog till han har somnat innan jag utövar mina awesome ninja konster på hans ansikte HAHAHAHAHAA!

Sweet dreams husse.

Glöm att komma hem med det där snusket igen, för då jäklar!

Av Leia - 28 oktober 2008 00:17

Tjena!

Idag har husse varit hemma, är det söndag idag? Jag fattar inte riktigt vad som pågår.

De lämnade mig ensam i fleeera timmar, sedan kom de hem med två rektangulära leksaker i papper som jag busade i. Alltid skojj med presenter!

Tyvärr anade jag inte att det var en stor fet muta, för sedan lämnade de mig ensam i fleeeera timmar till.

Jäkla husse och matte, de ska lära sig att de inte ska vara ute å flänga! Det enda de ska göra är att stanna hemma och vippa med mig hela dagarna!

Jag kanske ska ta och lära dem en läxa i natt när de vill sova!

*Mwoååwhaawhahaaahahahahaaaaa!*

Av Leia - 24 oktober 2008 23:56

Idag har matte suttit och plitat ihop ett tjusigt kollage till mig.

Gör det mig rättvisa?

*Är man bildskön så är man*

Av Leia - 15 oktober 2008 15:39

Igår kom Mattes gamla hund hem till oss.

Hon heter Cookie och är elva år gammal.

Jag kunde inte uppföra mig som vanligt, utan satt mest på golvet mellan hallen och köket och morrade. Jag måste ju visa vem det är som bestämmer!

Husse plockade upp mig fast jag var vettskrämd, jag tackade honom med ge honom röda fåror i huden.

Den där hunden rörde sig mellan rummen också, jag var tvungen att följa efter och spionera.

Fattar för övrigt inte varför matte blev så arg på mig. Jag tycker inte att jag gjorde nåt fel...

Om inte husse blöder och andra djur och skitskrajja för mig så är det väl ingen vanlig dag???!

Av Leia - 3 oktober 2008 11:19

Idag ligger jag tydligen illa till. Jag förstår ingenting.

Imorse försökte matte läsa tidningen så jag attackerade henne (som ju är brukligt) och passade på att slajsa upp hennes hand lite grann med mina awesome klor (som ju är brukligt).

Då blev matte arg. Jag kan inte förstå varför.

Vi lekte ju med vippan mitt i natten, då var hon inte arg..bara trött.

Jag bröt mig in i skafferiet och försökte klättra ändå upp till alla godsaker, då verkade måttet vara rågat för matte. Hur kan hon säga till mig att JAG inte får vara där jag vill?

Jag blir så trött av allt funderande, ska nog gå och lägga mig i deras sovrum nu när de inte ligger där och försöker sabba min beautysleep.

Allt jag gör verkar vara fel idag...

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards