Alla inlägg under januari 2009

Av Leia - 20 januari 2009 08:25

Mina töntiga fångvaktare håller på att ändra färg på väggarna i rummet där maten bor.

De kom hem och stängde in mig i sovrummet och när jag äntligen fick komma ut hade väggarna ändrat färg och börjat lukta illa.

Husse har gjort en äcklig matta inne i köket av samma slag som man gick på toa på när man var liten, ni vet?

Väldigt fult är det, har han inget modesinne?

När man kliver på dem kommer det något som känns fettigt på tramdynorna, så efter varje steg måste jag försöka skaka av mig det från tassarna.

Matte skrattar och tycker att jag vibrerar.

Husse kallar det där snuskiga för "detäbaratrycksvärta".

Skrattar bäst som skrattar sist säger jag bara, jag ska börja gå på toaletten där inne.

Kanske kissa lite på väggarna?!

Mwohawhahahahaaaaa!

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards