Alla inlägg under augusti 2010

Av Leia - 25 augusti 2010 23:12

Jag har legat framför datorn länge nu (flera månader) och bett idioterna att uppdatera min blogg, men ingenting händer.


Jag ska hämnas på ett otroligt grymt, men samtidigt lite häftigt sätt. Och naturligtvis är det hemligt, jag kan ju inte avslöja något här om H&M skulle råka läsa!


StyggHusse har fått en hemsk ryggsäck som han ämnar stoppa in mig i när vi ska gå på utflykt. Den luktar illa, och jag har absolut inga intentioner att vistas i den. Var så säker!


Min fästman kommer och hälsar på om någon månad, och jag förbannar dagen då jag blev kastrerad.


Bifogar två bilder på eran underbara härskare (på mig alltså!) som togs förra måndagen då jag och dumskallarna var iväg på picknick.


  Snygga jag och min medhavda matsäck

 


Jag jagade både fiskar och änder.

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards