Alla inlägg under juli 2009

Av Leia - 9 juli 2009 14:37

Hej på er!


Nu har jag slagit matte tills sanningen kom ur henne, man FÅR tydligen inte näta in balkongen där jag bor.

Illa Illa.

Jag kanke ska sammankalla till ett möte mellan de som bestämmer det och mina nävar!

HAHAHAHAHAHAAAAA!


Idag är det trist, det regnar och är mulet.

Ska vässa klossar, och sedan krypa upp i hängmattan och sova lite.

Ladda batterierna tills husse kommer hem.


Han ska lära sig att man inte bara lämnar katten praktiskt taget ensam hemma hela dagen.

Av Leia - 1 juli 2009 21:45

Det är varmt, jätte varmt faktiskt, där jag bor.

H&M har balkongen öppen, men jag får inte springa ut på den som jag vill. Det måste väl ändå kallas tortyr av husdjur?


En gång blev jag så förbannad på H&M att jag rusade ut och brakade rakt in i plåt kraftfältet som någon spänt upp runt min frihet.

AJ, vad ont det gjorde.


Matte skrek på mig, då blev jag ännu argare och sa "Håll käften kärring! Du är inte min mamma!"

Det fick tyst på henne :)


Jag tror att hettan är H&M's fel.

De måste ha orsakat den för att göra mig slö så jag inte ska orka blogga och därmed hindra mig från sprida sanningen om min hemska tillvaro!


På bilden kan man se hur varmt det är. Ansiktet smälter nästan bort.

Tyvärr kunde jag inte retuschera bort mitt verkliga ansikte som man kan skymta där bakom allt lurv.


Ja, jag är en terminator!

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards