Alla inlägg under augusti 2009

Av Leia - 19 augusti 2009 22:49

Hallå allihopa!

Imorgon blir det alltså semester för min del.


Jag tänkte bara ligga vid poolen och sola mig, dricka lite drinkar, skriva en och annan autograf och dricksa snygga kattkillar i tanga :)

Fast det är klart, jag vet ju inte riktigt vart jag ska än...


Jag kommer nog inte att kunna uppdatera min blogg under hela semestern, och jag förstår att det måste kännas hårt för Dig (arma läsare).

Men jag försäkrar att jag efter semestern kommer skriva om alla häftiga äventyr som jag varit med om!


Nej, nu måste jag gå och packa allt jag kommer behöva.


Ha det så bra du kan utan mig, och försök att gråta allt för hårt!

//Leia


Ps; Husse har tagit en ny vacker bild på underbara mig. Titta och njuuuut.

Av Leia - 14 augusti 2009 21:12

Jag har insett att jag måste smöra ordentligt om jag ska få följa med på semestern.  


Jag kan inte förstå vad jag gör för fel heller.


 Ibland vill jag öppna mitt lekskåp som finns under bänken där H&M gnuggar porslin under vatten och riva ut all mömsig mat som mina människor har staplat i en hög plast hink över hela golvet.

Det tycker inte jag är fel. 


Ibland vill jag använda mattes byxor som klösbräda, bara för att jag kan.

Det tycker inte jag är fel.  


Ibland biter och sliter jag likt en hund på skor så de går sönder.

Det tycker inte jag är fel. 


Men H&M verkar tycka det..


Jag börjar tro att mitt namn är "Nej!" . 


Det är synd om mig.  


Jag måste nog börja smöra om jag ska ha en chans att få följa med på semestern..


 Nu till lite gladare nyheter:
Här kommer en bild på underbara och vackra jag när jag var ute på promenad senast.Är jag inte vacker!?

Av Leia - 10 augusti 2009 23:17

Jag vet att ni har varit otåliga på att höra ifrån mig, men jag är så dålig på att uppdatera när jag har semester.


H&M har sagt att jag ska få åka till på riktig semester i slutet av augusti, men jag vet inte vart jag ska än.


Vad ska jag packa?

Kajal? Kattmynta? En Buff? Ett konversationslexikon?


Husse har köpt en ny kamera, och jag får stå modell när han vill ha något underbart vackert att fota!

(På bilden nedan kan du se hur vacker jag blir på en av hans bilder ;)


Slänger kanske upp fler bilder på mig sedan, men just nu måste jag förklara krig mot en plastbit som jag hittade under en hurts!


Hörs sedan// eran idol

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards