Alla inlägg under september 2008

Av Leia - 8 september 2008 11:35

Nej kära vänner, festen var inte för mig.

Inga snygga kattkarlar behagade komma.

Inga av mina vänner infann sig.

Inte fick jag någon Tuna Surprice.

Men mattes och husses kompisar lekte lite med mig under kvällen iaf, då behövde jag inte känna mig så utesluten.

Nu ska jag gå och lägga mig, det tär på en stackars liten kisse att hålla matte vaken hela nätterna!

Av Leia - 3 september 2008 17:23

På lördag ska husse och matte ha suprice partajj.

Jag inbillar mig att de ska fira mig såklart!

Kanske bjucka på tuna surprice!?

Varför skulle annars folk vilja komma hit om det inte gällde mig?


Matte fick tag på en gammal kompis till henne så hon verkar glad, men jag undrar vilka av mina polare jag ska bjuda. Kanske syrran?

Det verkar ju lite lamt att bjuda morsan liksom...


Bäst jag kollar om jag har nån kattmynta kvar, kan ju komma heta grabbar hit!!!

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards