Alla inlägg under maj 2009

Av Leia - 22 maj 2009 21:36

H&M pratar om att adoptera en ny katt!

Har ni hört något så hemskt!?

Hur kan det inte duga med mig?


Husse säger att "om du inte blir snällare så kommer det hem en kattkompis på lördag", men jag tycker alltid att jag är snäll!


Okej, jag kanske inte skulle ha attackerat matte och klöst henne så hårt så hon började gråta...och jag kanske inte skulle ha ätit upp den där plantan. Men jag är ju Leia, det är sånt som jag gör ju!


"Make way for Leia!" säger jag och om de inte gör det så får de väl skylla sig själva?

Inte kan  väl jag klandras för alla "olyckor" som händer i hemmet?


Nej nu måste jag gå och flirta lite med husse så att han glömmer det där tramset.

För om han inte gör det... då jädrar!

Av Leia - 19 maj 2009 13:06

Jag var som sagt på semester i början av maj, och nu har jag fått tillräcklig självdistans till dumbloggen för att kunna skriva av mig lite!


Hussfar och hussmor har ju som sagt skaffat sig ett riktigt otyg till husdjur, hon heter Nirina.


Jag vill inget hellre än att få vara hennes bästa vän, hon vill inget hellre än ge sig på mig :(


Jag lade mig på säkert avstånd och fladdrade med mina underbara ögonfransar åt henne så hon skulle bli charmad, hon morrade åt mig.

Fine, om du inte vill vara min vän så kan jag leva med det.

Jag klarar mig ändå bäst själv, lika katter leka bäst säger man väl!?


Jag låg mycket på verandan och pressade sol, så nu är jag härligt solbränd.

Annars lekte jag på gräsmattan och hittade fin fina gömställen där husse inte kunde få fram mig. HAHAHAHAHAHAA!


Kort sagt; en bra, men psykiskt utmattande, semester.

Men nu är jag utvilad och redo för nya illvilligheter!


Här kommer lite bilder på snygga mig från semestern!


Av Leia - 14 maj 2009 06:53

Jag är arg på min dumma blogg!

Efter att jag kommit hem från min semester satt jag och bloggade, men sedan försvann mitt inlägg!

Bara försvann!

Hur kan det göra så mot mig!!?

Jag har varit så förbannad så att jag inte skrivit på ett tag.

Eventuellt ska jag skriva om det senare när min ilska lagt sig lite.

Fast å andra sidan är det skojj att vara arg, jag kan helt omtiverat springa runt här och fräsa och spotta som jag vill :D


Dumma husse och matte tvingar mig att bli borstad varje dag.

JAG HATAR ATT BLI BORSTAD!

Jag ger dem en jävel, sedan pumpar jag likt en känguru med bakbenen men dem slutar inte ändå.

Jag slår på min allra värsta klagosång, men dem slutar inte för det heller.

De kanske inte älskar sin katt?

Vad har lilla jag gjort för att förtjäna det??

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards