Alla inlägg under mars 2010

Av Leia - 29 mars 2010 14:26

Hej beundrare!


Jag tänkte bara tala om att jag inte är död, eller har lyckats rymma än, utan jag har kommit av mig lite såhär på vintern...


Idag har det borrats här i huset, och jag har varit skiträdd (fast på ett tufft och macho sätt) så jag har inte riktigt lyckats ta mig fram till datorn.


Varje gång som jag hoppar upp på datastolen och försöker slå på datorn så är det ingen som hjälper mig.


Datorn slås ju inte på!, skriker jag för full hals.

Ingen bryr sig om mig.


Ibland blir jag så frustrerad att jag lägger mig och sover ett tag.


Bifogar en bild där jag befinner mig på min favoritplats, men blir så störd av husses dosviftande att jag försöker ge honom en rackabajsare.

 


Stryk ska han ha!


//Leia

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards