Alla inlägg under november 2008

Av Leia - 17 november 2008 09:30

Jo men visst stämmer det!

Om en månad tänkte jag (allas favoritkatt) bli 2 åring och ha kalas!

Tänkte bjuda morsan, syrran och KANSKE Nirina. Det beror på hur tjusig hon är.. Hon får ju inte stjäla my thunder, liksom.

Av Leia - 12 november 2008 11:32

Nej nu!

Igår ringde hussfar och sa att de hade skaffat en ny katt.

Veckan när jag bodde där måste ha välsignat deras liv så till den milda grad att även de ville ha en kissekatt tjej! Det kan ju vem som helst förstå.

Men det betyder INTE att jag gillar konkurrens!

Av Leia - 10 november 2008 22:24

I helgen kom husse och matte från affärn med två förpackningar tonfisk surprice!!

Jag är en happy camper!

Nu ska jag svulla lite av min favvomat, kräkas upp det på mattan och sedan käka lite till.

Hörs sen/ Din favvokatt Leia

Av Leia - 1 november 2008 19:42

Den här helgen ville jag klä ut mig till en fladdermus.

Eller en svart katt så man kunde stryka omkring i lägenheten inkognito..

Jag bad husse att han skulle köpa en sådan kostym åt mig, men det visar sig sedan att han inte gjort det! Hur kunde han ignorera mig!?

*Känner mig ledsen*


Idag åkte vi till Björkön, jag blev bjuden på stek och fick klättra ÖVERALLT!

Matte tycker att hussmor och hussfar är alldeles för snälla mot mig som låter mig göra ALLT jag vill, men jag tycker att dem är som de ska vara!


Nej, nu ska jag gå och göra illa husses ansikte. Då kanske han lär sig!

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards