Alla inlägg under augusti 2008

Av Leia - 20 augusti 2008 11:42

Förra veckan fram till i igår (6 dagar) hade jag semester. Jag blev inskuffad i bilen och körd till landet.

Först trodde jag att vi bara skulle hälsa på som vanligt, men när husse och matte plötsligt var försvunna så insåg jag att jag blivit dumpad! Hur kunde de lämna mig där? De älskar mig inte längre tänkte jag.

Vi skulle ju åka till London hade de sagt! Jag som köpt konversationslexikon och gummistövlar...

De två första dagarna hade hussmor semester så vi hängde med varandra hela dagarna, precis som det ska vara. Plockade blåbär ute skogen och njöt av solen.

Det var ganska skönt att få ta lite semester från husse och matte när jag tänker efter, och i det där stora huset kunde jag springa omkring som jag ville.

Så kom tisdag (igår) och en elak gubbe och ännu elakare tant kom och kidnappade mig från min semester. Jag tyckte mig dock känna igen dem lite grann, fast det är klart, alla människor ser likadana ut.

Nu ska jag ta och ominstallera mig här i den lilla lägenheten, håra ner puffar och fåtöljer och kanske skvätta ner golvet med kattsand. Det är alldeles för rent här...

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards