Alla inlägg under januari 2012

Av Leia - 3 januari 2012 22:36

Jag 30/12 2011

Nu har både julen och året kommit och gått, och jag är inte ett dugg närmare att lyckas rymma.


Varje dag blir jag parerad av elaka människor med stora fötter när jag försöker smita, fasthållen framför dörren och lömskt inlåst i sovrummet om nätterna.


Det stora plusset med den nya lägenheten är att jag nu har en gigantisk balkong att spatsera runt på till sommaren. Kanske hittar någon bra rymningsplan i någon av mina gamla ritningar som involverar lakan som man klumpar fast på ett balkongräcke eller något.


Klart slut!

Av Leia - 2 januari 2012 12:10

Jag i vårat nya kök fotad med husses Holga 120 den 30/12 2011


H&M verkar inte kunna ta om sin avkomma.
Varje gång han skriker så måste jag därför börja klättra på dem och säga "Hör du inte att han SKRIKER!??!" och fungerar inte det så försöker jag själv trösta honom.

Det är svårt det där med små människor: han verkar inte uppskatta att jag klättrar upp på honom och jag uppskattar inte att hans armar och ben sprätter okontrollerat.


Nu ska jag ta mig en liten catnap i min underbara hängmatta!


God eftermiddag

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards