Alla inlägg under december 2010

Av Leia - 29 december 2010 15:47

 

För idag är det MIN födelsedag!


Dagen har startat lugnt, jag krälade upp på matte på hennes enda sovmorgon och krävde att hon skulle vakna.

Eftersom matte älskar mig så försökte hon inte ens få mig att hoppa ner, så jag kunde lugnt ligga kvar där och hålla koll på henne så att hon höll sig vaken!


Runt tolvtiden kände jag hur det började kurra i magen, så jag hotade matte att det kanske kunde hända en liten "olycka"  med hennes ansikte om hon inte genast fixade iordning lite fiskbullar till mig. Vilket hon också gjorde.


Jag har tränat henne väl.


Nu på eftermiddagen kan jag tänka mig att det kommer att vankas räkor och champagne, på kvällskvisten kommer jag få en stor tårta fylld med kattmynta och efter det så blir det nog presentutdelning.


Det är ju trots allt en ganska stor sak att Jag har födelsedag idag!

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards