Alla inlägg under november 2009

Av Leia - 17 november 2009 09:33

Jag har kommit på ett nytt roligt sätt att väcka Matte på!


Jag kommer som vanligt in skrikandes i sovrummet, ingen bryr sig.
Jag hoppar upp framför ansiktet på Matte och skriker, ingen bryr sig.

Jag trycker upp stjärten i ansiktet på matte, och lägger svansen på hennes ögon. Nu börjar hon bry sig.
Jag kryper försiktigt upp på hennes kudde och välter mig ner ovanpå hennes huvud.


Då brukar Husse skratta och säga "katthatt" till mig. (Inte roligt.)

Men man får ju upp matte i alla fall.
Hon ska gärna inte sova längre än till klockan 4, då är det något fel på henne!


Nedan inkluderas en bild på mig när jag utför min favoritsyssla, nämligen dyka in under soffan.
*Swoooosh

 

Av Leia - 7 november 2009 14:58

Ikväll hoppas jag på lite Husse och Matte fritt så att jag först får vila upp mig.

Sedan tänkte jag faktiskt ha lite kattdisco.


Nu ska jag dela mig med av det bästa jag vet: Skrivaren.

Den bor i H&M's datamöbel.

Ibland vaknar den till liv och äter de där vita platta sakerna som H&M kallar "papper".


Det tycker jag är himla intressant.


Jag vill gärna se hur det ser ut när "Skrivaren" äter, så jag försöker dyka in i den och jaga rätt på papperet.

Det är också intressant att sätta sig på papperet när det håller på att komma ut.


Då blir H&M arga.


Jäkla Husse och Matte.


Bifogar en bild på sist jag blev väckt av matte, bara för att visa hur tjusig jag är när jag är nyvaken!

 

Presentation


Det här är Leia som talar, mina klor är vässade och redo för ultravåld, så det är säkrast att du fortsätter läsa min blogg (den bästa bloggen du någonsin läst) och att du följer den slaviskt.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senast jamat

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards